Logo strony BP w Ostrołęce
poniedziałek, 18 października 2021
 
Marketing polityczny PDF Drukuj E-mail
Napisał Edyta Dobek   
piątek, 26 sierpnia 2011

MARKETING POLITYCZNY

Zestawienie bibliograficzne za lata 2000 - 2010

I. Książki

  1. ABC autoprezentacji i socjotechniki w ulotkach wyborczych : przykłady z województw białostockiego i podlaskiego (1989-2004) / Adam Drążek. - Białystok : Wydawnictwo Prymat Mariusz Śliwowski , 2005. - 128 s. ; 21 cm
  2. (Auto)kreacja wizerunku polityka na przykładzie wyborów prezydenckich w III RP / Marzena Cichosz. - Toruń : Wydawnictwo Adam Marszałek , cop. 2007. - 288 s. : il. (w tym kolor.) ; 24 cm
  3. Broń masowego wrażenia : kampania wyborcza 2007 r. w Polsce / Mariusz Kolczyński, Marek Mazur. - Warszawa : Wydawnictwo Sejmowe : Kancelaria Sejmu , 2009. - 345, [3] s. : il. kolor. ; 21 cm
  4. Dojść do głosu : radykalnie praktyczny przewodnik po kampanii wyborczej / Natalia de Barbaro. - Kraków : Znak , 2005. - 251, [4] s. : faks., fot. ; 21 cm
  5. Gra w przywództwo : jak zdobyć i utrzymać władzę : praca zbiorowa / pod red. nauk. Bohdana Szklarskiego. - Katowice : Centrum Kreowania Liderów ; Warszawa : Collegium Civitas Press , cop. 2008. - 250 s. : il. ; 24 cm
  6. Kampania wyborcza : marketingowe aspekty komunikowania politycznego / pod red. Bogusławy Dobek-Ostrowskiej. - Wrocław : Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego , 2005. - 189 s. ; 24 cm
  7. Kampania wyborcza : wizerunek, marketing, debata / Rafał Wiśniewski, Marcin Zaborski, Marcin Zarzecki. - Warszawa : Infor Ekspert, 2010. - 96 s. : il. ; 24 cm
  8. Kampanie wyborcze z perspektywy lokalnej : szkice z socjologii komunikacji politycznej : praca zbiorowa / pod red. nauk. Kazimiery Wódz i Danieli Dzienniak-Puliny. - Dąbrowa Górnicza : Wyższa Szkoła Biznesu , 2008. - 300 s. : il. ; 24 cm
  9. Komunikacja marketingowa - kształtowanie społeczeństwa konsumpcyjnego? / red. Tomasz Goban-Klas ; Wyższa Szkoła Handlowa w Radomiu. - Radom : Wyższa Szkoła Handlowa , 2006. - 482 s. : il. ; 24 cm
  10. Komunikacja polityczna w amerykańskich kampaniach wyborczych / Tomasz Płudowski. - Warszawa : Collegium Civitas : Wydawnictwo Naukowe PWN , 2008. - 268, [2] s. : il. ; 24 cm
  11. Kreowanie informacji : media relations / Wojciech Jabłoński. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN , 2006. - 179, [1] s. : il. ; 24 cm
  12. Kształtowanie wizerunku / pod red. Beaty Ociepki. - Wrocław : Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego , 2005. - 174 s. : il. ; 24 cm
  13. Kulturowe instrumentarium wolności : dziennikarstwo, Internet, rynek / red. nauk. Ryszard Paradowski. - Poznań : Wydawnictwo Naukowe Instytutu Nauk Politycznych i Dziennikarstwa Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza , 2004. - 279 s. : il. ; 25 cm
  14. Leksykon marketingu politycznego / Jerzy Muszyński. - Wrocław : "Atla 2" , 2001. - 246 s. ; 21 cm
  15. Marketing idei / Rafał Berger. - Warszawa : Instytut Muzułmański , 2002. - 20, [2] s. ; 21 cm
  16. Marketing polityczny : barwy walki / Wojciech Krzysztof Szalkiewicz ; Olsztyńska Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania im. prof. Tadeusza Kotarbińskiego. - Olsztyn: Wydawnictwo OWSIiZ , 2005. - 130 s. : il. ; 24 cm
  17. Marketing polityczny : perspektywa psychologiczna / Wojciech Cwalina, Andrzej Falkowski. -Gdańsk : Gdańskie Wydaw. Psychologiczne , 2005. - 670 s. : il., fot., portr., wykr. ; 25 cm
  18. Marketing polityczny : w poszukiwaniu strategii wyborczego sukcesu / pod red. Marka Jezińskiego. - Toruń ; Łysomice : "Duet" , cop. 2005. - 482 s. : faks., fot., portr., rys., wykr. (w tym kolor.) ; 21 cm
  19. Marketing polityczny : założenia teoretyczne, reguły działania, praktyka kampanijna / pod red. nauk. Mariusza Kolczyńskiego. - Katowice : Górnośląska Wyższa Szkoła Handlowa im. Wojciecha Korfantego , 2005. - 169 s. : rys., wykr. ; 25 cm
  20. Marketing polityczny / Paweł Dzieciński ; [Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa we Włocławku]. - Włocławek : Wydawnictwo Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej , 2007. -132 s. ; 24 cm
  21. Marketing polityczny : szansa czy zagrożenie dla współczesnej demokracji? : praca zbiorowa / pod red. Piotra Pawełczyka. - Poznań : Wydawnictwo Naukowe Instytutu Nauk Politycznych i Dziennikarstwa Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza , 2007. - 346 s. : il. ; 24 cm
  22. Marketing polityczny : w poszukiwaniu strategii wyborczego sukcesu / pod red. Marka Jezińskiego. - Łysomice : Dom Wydawniczy Duet , cop. 2009. - 482 s. : il. (w tym kolor.) ; 21 cm
  23. Marketing polityczny a postawy i zachowania wyborcze społeczeństwa polskiego : praca zbiorowa / pod red. Danuty Walczak-Duraj ; Szkoła Wyższa im. Pawła Włodkowica w Płocku, Universitas Lodziensis. Veritas et Libertas. - Łódź ; Płock : "Novum" , 2002. - 461 s. : il. (w tym kolor.), faks., mapy, portr., wykr. ; 25 cm
  24. Marketing polityczny w Internecie / Sergiusz Trzeciak. - Warszawa : Muza, 2010. - 175, [1] s. : il. ; 24 cm
  25. Marketing polityczny w kampanii wyborczej : studium wyborów samorządowych w Bytomiu w 2006 roku / Marta Obrębska. - Toruń : Wydawnictwo Adam Marszałek , cop. 2009. - 384 s. : il. (w tym kolor.) ; 23 cm
  26. Marketing polityczny w środowisku wirtualnym / Michał Jaśniok. - Katowice : Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego, 2010. - 152 s. : il. ; 24 cm
  27. Marketing polityczny w teorii i praktyce / pod red. Andrzeja W. Jabłońskiego i Leszka Sobkowiaka. - Wrocław : Wydaw. Uniwersytetu Wrocławskiego , 2002. - 223 s. ; 24 cm
  28. Marketing polityczny w teorii i praktyce / pod red. Andrzeja W. Jabłońskiego i Leszka Sobkowiaka. - Wyd. 2 zm. i uzup. - Wrocław : Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego , 2009. - 238 s. : il. ; 24 cm
  29. Marketing samorządu terytorialnego : aspekty lokalne / Janusz Klisiński, Zbigniew Widera. -Katowice : Unikat 2 , 2006. - 208 s. : il. ; 21 cm
  30. Marketing w organizacji wyborów samorządowych / Zbigniew Widera. - Katowice : Unikat 2 , 2006. - 103, [1] s. ; 21 cm
  31. Marketing wyborczy : studium kampanii wyborczych w systemach prezydenckich i semiprezydenckich (Finlandia, Francja, Polska, Stany Zjednoczone) / Robert Wiszniowski. -Warszawa ; Wrocław : Wydaw. Naukowe PWN , 2000. - 228 s. : il. ; 24 cm
  32. Oblicza współczesnej polityki : (aspekty teoretyczne) / pod red. Agnieszki Kasińskiej-Metryki, Mirosławy Skawińskiej. - Kielce : Wydawnictwo Akademii Świętokrzyskiej im. Jana Kochanowskiego , 2005. - 260, [2] s. : il. ; 24 cm
  33. Partie polityczne - permanentne problemy : studia z zakresu funkcjonowania systemu politycznego / pod red. nauk. Jerzego Kornasia. - Kielce : Wydawnictwo Wyższej Szkoły Ekonomii i Administracji im. prof. Edwarda Lipińskiego : Kieleckie Towarzystwo Edukacji Ekonomicznej , 2005. - 348 s. : il. ; 24 cm
  34. Polityk w mediach : rola prasy w kształtowaniu wizerunku polskich polityków w kampaniach wyborczych w 2005 roku / Katarzyna Bernat. - Kielce : Wydawnictwo "Jedność" , 2008. - 348, [1] s. ; 24 cm
  35. Problemy współczesnej demokracji w ujęciu socjotechnicznym : praca zbiorowa / pod red. Piotra Pawełczyka. - Poznań : Wydawnictwo Naukowe Instytutu Nauk Politycznych i Dziennikarstwa Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza , 2005. - 156 s. ; 24 cm
  36. Rola telewizji w kształtowaniu wizerunku politycznego : studium mediatyzacji polityki na przykładzie wyborów prezydenckich w Polsce / Katarzyna Giereło-Klimaszewska. - Toruń : Wydawnictwo Adam Marszałek , cop. 2007. - 280 s. : il. ; 23 cm
  37. Rola telewizji w kształtowaniu wizerunku politycznego : studium mediatyzacji polityki na przykładzie wyborów prezydenckich w Polsce / Katarzyna Giereło-Klimaszewska. - Toruń : Wydawnictwo Adam Marszałek , cop. 2008. - 280 s. : il. ; 23 cm
  38. Scena polityczna i media : miraże sukcesu, ryzyko autoprezentacji / pod red. Ewy Pietrzyk-Zieniewicz. - Warszawa : Instytut Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego : współpr. "Kolor Plus" , 2004. - 125 s. ; 21 cm
  39. Specyfika marketingu politycznego w Polsce / Grzegorz Ignaczewski. - Toruń : Wydawnictwo Adam Marszałek , cop. 2005. - 129 s. ; 21 cm
  40. Społeczny wizerunek partii politycznych / Dorota Dolińska. - Toruń : Wydawnictwo Adam Marszałek , 2009. - 275 s. ; 23 cm
  41. Strategie i mechanizmy marketingu politycznego / pod red. Jana Garlickiego ; [aut. Olgierd Annusewicz et al.]. - Warszawa : Instytut Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego : Dom Wydawniczy Elipsa, 2010. - 234, [1] s. : il. ; 24 cm
  42. Strategie marketingowe na rynku politycznym / Michał Jaśniok. - Kraków ; Warszawa : Wolters Kluwer Polska , 2007. - 239 s. : il. ; 24 cm
  43. Sztuka wojny politycznej : kampania roku 2005 - praktyka, Sun Tzu – teoria / Wojciech Krzysztof Szalkiewicz ; [Olsztyńska Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania im. prof. Tadeusza Kotarbińskiego]. - Olsztyn : Wydawnictwo Olsztyńskiej Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania im. prof. T. Kotarbińskiego , 2005. - 88 s. : il. ; 24 cm
  44. Telewizyjna reklama polityczna : emocje i poznanie w kształtowaniu preferencji wyborczych / Wojciech Cwalina. - Lublin : TNKUL , cop. 2000. - 176, [3] s. : il. ; 24 cm
  45. Teoria i praktyka marketingu politycznego / pod red. nauk. Janusza Klisińskiego. - Bytom : Wyższa Szkoła Ekonomii i Administracji , 2008. - 126 s. : il. ; 24 cm
  46. Wizerunki organizacji politycznej / Janusz Golinowski. - Warszawa : Oficyna Wydawnicza Aspra-JR , 2004. - 223 s. ; 24 cm
  47. Wojna na wrażenia : strategie polityczne i telewizja w kampaniach wyborczych 2005 r. w Polsce / Mariusz Kolczyński, Marek Mazur. - Warszawa : Wydawnictwo Sejmowe : Kancelaria Sejmu , 2007. - 243, [1] s. : il. ; 21 cm
  48. Wybory 2007 : partie, programy, kampania wyborcza / Tadeusz Gardziel, Sławomir Gawroński. - Rzeszów : Wydawnictwo Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania , 2008. - 312 s. ; 21 cm
  49. Wybory parlamentarne 2005 : analiza marketingowa / pod red. Marka Jezińskiego. - Toruń : Wydawnictwo Adam Marszałek , cop. 2006. - 244 s. : il. ; 21 cm
  50. Wybory z Gryfem w tle : szkice o wyborach w 2006 r. na Pomorzu Zachodnim / red. nauk. Maciej Drzonek. - Szczecin : Print Group Daniel Krzanowski , 2007. - 151, [1] s. : il. ; 21 cm
  51. Zarządzanie marketingiem politycznym / Jan Adamczyk, Aleksander Gugnin, Tatiana Gugnina. - Rzeszów : Poligrafia Wyższego Seminarium Duchownego , 2005. - 87, [1] s. ; 24 cm
  52. Zrozumieć politykę : główne problemy teorii polityki i współczesnej myśli politycznej / pod red. Romana Bäckera, Joanny Marszałek-Kawy, Joanny Modrzyńskiej. - Toruń : Wydawnictwo Adam Marszałek , cop. 2008. - 297 s. : il. ; 24 cm

II. Artykuły z czasopism


  1. Analiza wyborów prezydenckich w Polsce pod kątem marketingu wyborczego / Joanna Dzwończyk. // Studia Polityczne. - Nr 15 (2004), s. 109-145
  2. Autoprezentacja w marketingu politycznym / Krzysztof Jedliński. // Studia Gdańskie / Gdańska Wyższa Szkoła Humanistyczna. - T. 1, (2002), s. 167-177
  3. Cele telewizyjnej reklamy politycznej jako narzędzia marketingu politycznego / Jakub Żurawski. // Politeja. - 2005, nr 1, s. 441-451
  4. Centrolewica i lewica w wyborach samorządowych 2006 roku / Łukasz Tomczak. // Athenaeum. - Vol. 17 (2007), s. 59-71
  5. Demokracja i mediatyzacja / Ewa Bobrowska. // Zeszyty Prasoznawcze. - R. 47, nr 1/2 (2004), s. 152-155 Zawiera rec. książki: Media masowe w systemach demokratycznych : teoretyczne problemy i praktyczny wymiar komunikowania politycznego. - Wrocław, 2003
  6. Demokracja medialna / Stanisław Michalczyk. // Zeszyty Prasoznawcze. - R. 47, nr 3/4 (2004), s. 190-193 Zawiera rec. książki: Chancen und Gefahren der Mediendemokratie. - Konstanz, 2003
  7. Dlaczego jestem lepszy - autoprezentacje w kampanii prezydenckiej / Agnieszka Kampka. // Studia Medioznawcze. - 2006, nr 2, s. 27-44
  8. Dobór skutecznych technik marketingowych oraz public relations w publicznych kampaniach informacyjnych / Hubert Kastelik. // Wrocławskie Studia Politologiczne. - T. 7 (2006), s. 92-98
  9. Dobre dla państwa, złe dla społeczeństwa? / Łukasz Foltyn. // Przegląd Socjalistyczny. - 2007, nr 2, s. 115-117
  10. Działania marketingowe w partiach politycznych / Marek Zięcina. // Zeszyty Naukowe Towarzystwa Doktorantów Uniwersytetu Jagiellońskiego. Seria Ekonomia i Zarządzanie. - 2007, z. 1, s. 141-147
  11. Elementy marketingu politycznego w gminie / Bartosz Kopyto. // Zeszyty Naukowe / Wyższa Szkoła Ekonomiczna w Stalowej Woli. - 2004, nr 1, s. 145-155
  12. Informacja, flagowy okręt rządu / Michał Mońko. // Odra. - 2001, nr 3, s. 29-34
  13. Jak wygrać wybory lokalne - kształtowanie wizerunku polityka / Katarzyna Łazorko. // Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Zarządzania w Częstochowie. - 2002, nr 3, s. 13-18
  14. Kampania Mariana Jurczyka w wyborach na prezydenta Szczecina jako przykład "antymarketingu wyborczego" / Krzysztof Kowalczyk. // Problemy Humanistyki. - Nr 8/9 (2003/2004), s. 221-235
  15. Kampania miejska '06 w Radomiu / Andrzej W. Lipiński. // Prace Naukowe. Ekonomika / Politechnika Radomska im. Kazimierza Pułaskiego. - 2007, nr 2, s. 91-113
  16. Kampania wyborcza do Sejmu i Senatu oraz na Urząd Prezydenta RP w 2005 roku / Henryk Składanowski. // Zeszyty Naukowe Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej we Włocławku. Zbliżenia Cywilizacyjne. - T. 1 (2006), s. 155-198
  17. Kampania wyborcza Platformy Obywatelskiej Rzeczypospolitej Polskiej w wyborach samorządowych 2006 roku / Krzysztof Kowalczyk. // Athenaeum. - Vol. 17 (2007), s. 43-58
  18. Kapitan Żbik głosuje na Platformę czyli komiks w służbie reklamy politycznej : (analiza przypadku) / Marek Kochan. // Zeszyty Prasoznawcze. - 2001, nr 3/4, s. 37-57
  19. Kilka uwag na temat marketingu politycznego / Michał Bartłomiej Stróżyk. // Studia Europejskie (Gdańsk). - T. 15 (2006), s. 233-241
  20. Kolor polityki / Wojciech Krzysztof Szalkiewicz. // Zeszyt Naukowy / Olsztyńska Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania im. Prof. Tadeusza Kotarbińskiego. - R. 1, nr 1 (2005), s. 93-99
  21. Komunikacja polityczna - wymiar regionalny : kampania prasowa w wyborach samorządowych w 2002 roku na prezydenta Katowic / Karolina Koc. // Regiony Polski. - 2004, nr 1, s. 68-89
  22. Koniec ery idei / Wojciech Romerowicz. // Polityka Narodowa. - Nr 5 (2009), s. 135-138
  23. Koniec ideologii, czas marketingu : polskie kampanie wyborcze 2000/2001 / Kazimierz Krzysztofek. // Tygodnik Powszechny. - 2000, nr 34, s. 3
  24. Koszty funkcjonowania rynku politycznego / Jerzy Muszyński. // Przegląd Politologiczny. - 2000, nr 1/2, s. 67-87
  25. Krajobraz przed bitwą : Sun Zi a wybory / Wiesław Gałązka. // Odra. - R. 47, nr 10 (2007), s. 4-10
  26. Kreowanie wizerunku polityków artefaktem współczesnej sceny politycznej / Kamil Fil. // Athenaeum. - T. 11, (2003), s. 49-58
  27. Kto chce rządów PiS? / Zdzisław Sadowski. // Dziś. - R. 18, nr 10 (2007), s. 5-7
  28. Lokomotywy i szare eminencje / Witold Gadowski. // Gazeta Polska. - 2000, nr 36, s. 9 Socjotechnika w kampanii wyborczej
  29. Marketing ideowo-komercyjny / Joanna Senyszyn. // Pieniądze i Więź. - 2000, nr 1, s. 66-68
  30. Marketing kartki wyborczej / Michał Mońko. // Odra. - 2000, nr 11, s. 2-6
  31. Marketing polityczny / Tomasz Żukowski. // Bez Dogmatu. - Nr 69 (2006), s. 2-4
  32. Marketing polityczny : podstawowe informacje / Waldemar Aftyka. // Commentationes. - [R.] 2, nr 3 (2006), s. 118-129
  33. Marketing polityczny a marketing towarów i usług / Katarzyna Łazorko. // Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Zarządzania w Częstochowie. - 2001, nr 1, s. 43-47
  34. Marketing polityczny dziedziną interdyscyplinarną / Magdalena Łań. // Zeszyty Naukowe / Wyższa Szkoła Zarządzania i Marketingu w Warszawie. - 2000, nr 1, s. 119-123
  35. Marketing polityczny jako element mechanizmu sprawowania władzy / Dariusz Skrzypiński, Radosław Solarz. // Wrocławskie Studia Politologiczne. - T. 4, (2004), s. 41-47
  36. Marketing polityczny jako narzędzie zdobycia i utrzymania władzy / Katarzyna Przybylska. // Folia Oeconomica Bochniensia. - Nr 1 (2003), s. 65-77
  37. Marketing polityczny na tle współczesnej teorii marketingu / Artur Płoński. // Ekonomia. - Nr 10, (2003), s. 126-137
  38. Marketing polityczny - pojęcia, definicje, uwarunkowania i praktyka działania / Janusz Klisiński. // Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Zarządzania w Częstochowie. - 2001, nr 2, s. 5-9
  39. Marketing polityczny w krainie mitu : pomiędzy kosmologią a eschatologią strategii kształtowania zachowań wyborczych / Marek Jeziński. // Wrocławskie Studia Politologiczne. - T. 4, (2004), s. 33-40
  40. Marketing polityczny w USA i w Polsce / Jarosław Wojcieszek. // Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanistyczno-Ekonomicznej w Łodzi. - 2002, nr 2, s. 85-97
  41. Marketing w polityce - szczególny przypadek marketingu czy złożona procedura działania? / Joanna Kinastowska. // Przegląd Politologiczny. - R. 11, nr 4 (2006), s. 29-41
  42. Marketing wyborczy w kampanii prezydenckiej 2000 w Polsce / Joanna Dzwończyk. // Athenaeum. - T. 7, (2001), s. 69-99
  43. Marketingowe prawo wyborcze / Jerzy Muszyński. // Zeszyty Naukowe / Wyższa Szkoła Zarządzania i Marketingu w Warszawie. - 2002, nr 1, s. 39-52
  44. Marketingowe przyczyny alternacji władzy w III RP / Paweł Dzieciński. // Zeszyty Naukowe Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej we Włocławku. Zbliżenia Cywilizacyjne. - T. 1 (2006), s. 133-153
  45. Marketingowe uwarunkowania polskich wyborów / Jerzy Jaskiernia. // Myśl Socjaldemokratyczna. - R. 17, nr 2 (2007), s. 70-75 Zawiera rec. książki: Wybory parlamentarne 2005 : analiza marketingowa. - Toruń, 2006
  46. Media i marketing polityczny / Leszek Kuras. // Media, Kultura, Społeczeństwo. - 2006, nr 1, s. 87-96
  47. Mętne scenariusze wyborcze / Jacek Zychowicz. // Dziś. - R. 18, nr 10 (2007), s. 11-14
  48. Miejsce i rola marketingu politycznego w kampaniach wyborczych / Wiesław Hładkiewicz, Adam Ilciów. // Management. - 2000, nr 2, s. 259-277
  49. Młodzież jako ważna grupa docelowa w marketingu wyborczym / Janusz Klisiński, Zbigniew Widera. // Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Zarządzania w Częstochowie. - 2003, nr 2, s. 35-40
  50. Model normatywny i komercyjny reklamy politycznej w Stanach Zjednoczonych i Polsce / Tomasz Płudowski. // Studia Medioznawcze. - 2007, nr 1, s. 11-24
  51. Nasza promocja i wasza propaganda, czyli o nazwach komunikacyjnych działań politycznych / Janina Fras. // Acta Universitatis Wratislaviensis. Slavica Wratislaviensia. - Nr 127 (2004), s. 45-56 Materiały z VI międzynarodowej konferencji "Wyraz i zdanie w językach słowiańskich. Opis, konfrontacja, przekład", Wrocław.
  52. Negatywna (auto)reklama polityczna / Zbigniew Zaleski, Jerzy Woźnicki. // Studia Psychologiczne / Polska Akademia Nauk. - 2001, z. 1, s. 181-196
  53. Nie wizerunek, lecz renoma / Wojciech Gasparski. // Prakseologia. - Nr 148 (2008), s. 71-80 Materiały z konferencji naukowej "Prakseologiczne i etyczne aspekty public relations", Warszawa.
  54. Nowe strategie komunikacyjne aktorów politycznych / Bogusława Dobek-Ostrowska. // Zeszyty Politologiczne. - Z. 5 (2005), s. 21-39
  55. Nowe wyzwania marketingu w wyborach samorządowych bezpośrednich na prezydenta miasta w 2002 r. / Janusz Klisiński, Zbigniew Widera. // Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Zarządzania w Częstochowie. - 2003, nr 2, s. 41-46
  56. Nowy paradygmat legitymizacji władzy? : wybrane konsekwencje marketyzacji i mediatyzacji polityki / Jacek H. Kołodziej. // Zeszyty Prasoznawcze. - R. 49, nr 1/2 (2006), s. 27-50
  57. O możliwościach rozumienia estetyzacji polityki : przypadek Polski / Konrad Kubala. // Studia Socjologiczne. - 2003, nr 2, s. 79-106
  58. O praktyce polskiego życia wyborczego / Jarosław Och. // Kultura i Edukacja. - 2003, nr 1, s. 88-98
  59. Od propagandy do marketingu politycznego / Paweł Dzieciński. // Zeszyty Naukowe Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej we Włocławku. Rozprawy Humanistyczne. - T. 1, (2003), s. 49-59
  60. Podmaluj mój świat : spec od wizerunku musi polityka opakować, podać i sprzedać / Krystyna Lubelska. // Polityka. - 2001, nr 44, s. 86-88
  61. Podstawy marketingu politycznego - nowoczesne metody promocji polityki / Monika Brenner. // Zeszyty Politologiczne. - Nr 2, (2000), s. 51-71
  62. Polityka czy polityczny marketing? / Dariusz Góra-Szopiński. // Media, Społeczeństwo, Kultura. - 2008, nr 1, s. 27-34
  63. Popiół czy diament? / Wojciech Pawlak. // Nowe Państwo. - 2003, nr 5, s. 28-29 Wykorzystanie sondaży opinii publicznej w prognozach politycznych.
  64. Praktyczny i etyczny aspekt "public relations" w marketingu politycznym / Bronisław Bombała. // Prakseologia. - Nr 148 (2008), s. 27-44 Materiały z konferencji naukowej "Prakseologiczne i etyczne aspekty public relations", Warszawa.
  65. Prezydencka kampania wyborcza Lecha Kaczyńskiego w 2005 roku - zastosowanie marketingu politycznego / Tadeusz Godlewski, Katarzyna Miętkiewicz. // Studia Wyborcze. - T. 1 (2006), s. 71-82
  66. Prezydent a la carte / Michał Mońko. // Odra. - 2000, nr 9, s. 2-7 Marketing polityczny.
  67. Program Promocji Polski w krajach członkowskich Unii Europejskiej w okresie ratyfikacji Traktatu Akcesyjnego // Studia Europejskie. - 2003, nr 2, s. 169-178
  68. Rola internetu w kampaniach wyborczych w Polsce w latach 1997-2003 / Maria Nowina Konopka. // Problemy Humanistyki. - Nr 8/9 (2003/2004), s. 247-259
  69. Rola środków społecznego przekazu w kształtowaniu wizerunku partii politycznej / Agnieszka Stępińska. // Przegląd Politologiczny. - 2000, nr 3/4, s. 153-163
  70. Rozwój i profesjonalizacja kampanii wyborczych - rys historyczno-analityczny / Agnieszka Kasińska-Metryka. // Zeszyty Politologiczne. - Z. 5 (2005), s. 64-69
  71. Rynek wyborczy / Konrad W. Studnicki-Gizbert. // Dziś. - R. 15, nr 12 (2004), s. 52-62
  72. Samorząd w programach partii politycznych w Polsce w 2005 r. / Krzysztof Sidorkiewicz. // Rozprawy Naukowe i Zawodowe Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Elblągu. - Z. 2 (2006), s. 137-145
  73. Scena - podium politycznej sławy? / Anna Skrzypek. // Rocznik Nauk Politycznych. - R. 6, nr 7 (2004), s. 155-174
  74. Segmentacja marketingowa na rynku politycznym / Maciej Mitręga, Michał Jaśniok. // Marketing i Rynek. - R. 12, nr 9 (2005), s. 22-28
  75. Skuteczność list wyborczych w świetle elekcji z 2005 i 2006 roku / Agnieszka Szczudlińska-Kanoś. // Athenaeum. - Vol. 17 (2007), s. 23-42
  76. Slogan wyborczy jako narzędzie marketingu politycznego / Marek Jeziński. // Wrocławskie Studia Politologiczne. - T. 6 (2005), s. 74-79
  77. Sondaże przedwyborcze jako narzędzie marketingu politycznego / Andrzej Stanek. // Zeszyty Naukowe / Wyższa Szkoła Administracji i Biznesu im. Eugeniusza Kwiatkowskiego w Gdyni. - Nr 9 (2006), s. 88-97
  78. Specyfika marketingu samorządowego / Stefan Kojło. // Zarządzanie i Edukacja. - 2002, nr 5, s. 53-85 Strategia Rozwoju Powiatu Lidzbarskiego na lata 2001-2016
  79. Spójność i wiarygodność oferty politycznej jako zmienne wyjaśniające efekt kampanii wyborczej w 2001 roku / Artur Płoński. // Roczniki Nauk Społecznych. - T. 33, z. 3 (2005), s. 51-65
  80. Stosowność a promocja polityczna / Arkadiusz Stanisław Dudziak. // Napis. - Ser. 10 (2004), s. 317-331 Materiały z konferencji "Grzeczność nie jest nauką łatwą ani małą... Formy i normy stosowności w literaturze okolicznościowej i użytkowej", Konstancin-Obory.
  81. Styliści, wizażyści, szarlatani... i politycy / Michał Mońko. // Odra. - R. 46, nr 6 (2006), s. 2-8
  82. Środki oddziaływania reklamy w kampaniach wyborczych / Agnieszka Kasińska-Metryka. // Studia Wyborcze. - T. 2 (2006), s. 57-67
  83. Środki perswazji i argumentacji w płaszczyźnie inferencji językowych na przykładzie spotów informacyjnych o Unii Europejskiej / Jacek Florczak. // Biuletyn Polskiego Towarzystwa Językoznawczego. - Z. 58 (2002), s. 37-63
  84. Środki przekazu w reklamie politycznej / Beata Sagan. // Ius et Administratio. - 2004, z. 1, s. 93-103
  85. Telewizyjna reklama polityczna w amerykańskich wyborach prezydenckich / Tomasz Płudowski. // Państwo i Społeczeństwo. - R. 5, nr 2 (2005), s. 79-90
  86. Teoretyczne i praktyczne aspekty zastosowania marketingu politycznego / Dariusz Ostrowski. // Zeszyty Naukowe / Almamer Wyższa Szkoła Ekonomiczna. - 2006, z. 4, s. 141-169
  87. Teoria reklamy w czasie wyborów na przykładzie reklamy zewnętrznej / Monika Pieniak. // Problemy Humanistyki. - Nr 8/9 (2003/2004), s. 237-246
  88. Uczestnictwo w pracach sztabów wyborczych jako forma aktywności politycznej : polskie doświadczenia / Dariusz Skrzypiński. // Problemy Humanistyki. - Nr 8/9 (2003/2004), s. 163-172
  89. Witryny WWW polskich parlamentarzystów / Michał Bukowski. // Zeszyty Prasoznawcze. - R. 47, nr 3/4 (2004), s. 20-40
  90. Wizerunek kandydata na prezydenta - polityczna poprawność kontra marketingowe wyzwania : analiza wizerunku D. Tuska i L. Kaczyńskiego na podstawie kampanii prezydenckiej w Polsce w 2005 roku / Agnieszka Kasińska-Metryka. // Athenaeum. - Vol. 14/15 (2006), s. 157-168
  91. Wizerunek lewicy i prawicy na ich witrynach internetowych / Rafał Kuś. // Zeszyty Prasoznawcze. - R. 48, nr 3/4 (2005), s. 60-82
  92. Wizerunek polityczny - tworzenie, oddziaływanie, skuteczność : analiza na podstawie współczesnej sceny politycznej / Agnieszka Kasińska-Metryka. // Państwo i Społeczeństwo. - R. 5, nr 2 (2005), s. 71-78
  93. Wpływ marketingu politycznego na funkcjonowanie demokracji / Joanna Dzwończyk. // Athenaeum. - T. 11, (2003), s. 35-48
  94. Wpływ marketingu politycznego na personalizację polityki / Monika Brenner. // Świat i Polityka. - 2002, [nr] 3/4, s. 171-184
  95. Wpływ mediów na przebieg i wyniki politycznych kampanii wyborczych / Piotr Francuz. // Zeszyty Telewizyjne. - R. 3, nr 10 (2005), s. 167-179
  96. Wpływ metod marketingowych na transformację kultury politycznej / Mariusz Kolczyński. // Prace Naukowe Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Częstochowie. Psychologia. - Z. 10, (2003), s. 225-234
  97. Wpływ wieloznaczności przekazów politycznych na kształtowanie preferencji wyborczych / Wojciech Cwalina, Paweł Koniak. // Psychologia Społeczna. - T. 2, nr 1 (2007), s. 23-41
  98. Wpływ zachowań wyborcy na zakres czasowy marketingu politycznego / Artur Płoński. // Roczniki Nauk Społecznych. - T. 32, z. 3 (2004), s. 105-121
  99. Wybory wizerunków, czyli o różnych strategiach w warszawskiej kampanii prezydenckiej : czy polityk może mówić prawdę? / Jacek Miciński. // Kultura Popularna. - 2003, nr 2, s. 129-133
  100. Wybrane aspekty psychologiczne kształtowania wizerunku polityka / Tomasz Zacłona. // Krakowskie Studia Małopolskie. - Vol. 10, nr 10 (2006), s. 78-89
  101. Wybrane zagadnienia marketingu wyborczego w Polsce / Jarosław Och. // Studia z Teorii i Praktyki Polityki. - Vol. 1, nr 1 (2003), s. 21-29
  102. Wykorzystanie Internetu w marketingu politycznym / Piotr Bulak. // Marketing i Rynek. - 2001, nr 6, s. 7-14
  103. Wymiary ekspozycji debat politycznych w mediach / Janusz Golinowski. // Świat Idei i Polityki. - T. 3, (2003), s. 23-47
  104. Zachowania publiczne i wizerunek polityka - skuteczność w odbiorze społecznym / Wojciech Czajkowski. // Państwo i Społeczeństwo. - R. 5, nr 4 (2005), s. 153-160
  105. Zastosowanie badań marketingowych w polityce / Katarzyna Rychlicka-Maraszek. // Rocznik Nauk Politycznych. - 2001, nr 1, s. 111-128
  106. Zastosowanie strategii ECR w zarządzaniu sieciowym przedsiębiorstwem branży motoryzacyjnej / Rafał Kalisz. // Zagadnienia Techniczno-Ekonomiczne. - T. 50, z. 2/3 (2005), s. 245-255
Copyright © 2007 Biblioteka Pedagogiczna w Ostrołęce